Лекційний блок

Лекція 1. Система освіти в Україні та навчання іноземних мов.
(конспект за підручником стор. 6 - 14)

1. Основні принципи освіти і зміни у навчанні іноземних мов.
2. Ступені загальної середньої освіти і навчання іноземних мов.
3. Державний освітній стандарт з іноземної мови.
4. Сучасні вимоги до кваліфікації вчителя іноземної мови.



Лекція 2. Методика викладання іноземних мов як наука та її зв'язок з іншими науками.

(конспект за підручником стор. 14 - 36)

1. Методика викладання іноземних мов і її завдання.
2. Методи дослідження у методиці викладання іноземних мов.
3. Зв'язок методики з іншими науками:
  • методика і лінгвістика
  • методика і психологія
  • методика і психолінгвістика
  • методика і педагогіка
  • методика і інформатика



Лекція 3. Система навчання іноземної мови.

(конспект за підручником стор. 37 - 58)

1. Поняття "система навчання" та її зміст.
2. Комунікативний підхід у навчанні іноземної мови.
3. Цілі навчання.
4. Зміст навчання.
5. Принципи навчання.
6. Методи навчання.
7. Засоби навчання.



Лекція 4. Лінгвопсихологічні основи навчання іноземних мов.

(конспект за підручником стор. 59 - 71)

1. Лінгвопсихологічна характеристика мовленнєвої діяльності та спілкування.
2. Проблема навичок та вмінь мовлення у навчанні іноземних мов.
3. Система вправ для формування навичок та вмінь мовлення.



Лекція 5. Навчання граматичного матеріалу.

(конспект за підручником стор. 72 - 92)

1. Активний і пасивний граматичні мінімуми.
2. Характеристика граматичних навичок мовлення.
3. Ознайомлення з граматичними структурами активного граматичного мінімуму.
4. Автоматизація дій учнів з граматичними структурами активного граматичного мінімуму.
5. Ознайомлення з граматичними структурами пасивного граматичного мінімуму.
6. Автоматизація дій учнів з граматичними структурами пасивного граматичного мінімуму.




Лекція 6. Навчання лексичного матеріалу.

(конспект за підручником стор. 92 - 105)

1. Активний, пасивний і потенціальний словниковий запас.
2. Процес засвоєння лексичного матеріалу:
  • способи семантизації;
  • автоматизація дій учнів з новими лексичними одиницями активного словника
  • автоматизація дій учнів з лексичними одиницями пасивного і потенціального словників.




Лекція 7. Навчання фонетичного матеріалу.

(конспект за підручником стор. 105 - 116)

1. Фонетичний мінімум.
2. Вимоги до вимови учнів.
3. Навчання звуків іноземної мови.
4. Навчання інотонації іноземної мови.





Лекція 8. Навчання аудіювання.

(конспект за підручником стор. 117 - 142)

1. Характеристика аудіювання як виду мовленнєвої діяльності.
2. Труднощі аудіювання.
3. Етапи навчання аудіювання.
4. Система вправ для навчання аудіювання.




Лекція 9. Навчання говоріння.

(конспект за підручником стор. 142 - 187)

1. Загальна характеристика говоріння як виду мовленнєвої діяльності.
2. Навчання діалогічного мовлення.
3. Система вправ для навчання діалогічного мовлення.
4. Навчання монологічного мовлення.
5. Система вправ для навчання монологічного мовлення.




Лекція 10. Навчання читання.

(конспект за підручником стор. 187 - 205)

1. Суть читання та його психофізіологічні механізми.
2. Характер текстів для читання.
3. Труднощі навчання читання іноземною мовою.
4. Навчання техніки читання.
5. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності.




Лекція 11. Навчання письма.

(конспект за підручником стор. 205 - 222)

1. Письмо і писемне мовлення.
2. Вимоги до базового рівня володіння письмом.
3. Психолінгвістичні механізми письма.
4. Навчання техніки письма.
5. Етапи навчання писемного мовлення.
6. Письмо як засіб навчання і контролю.



Лекція 12. Організація та планування навчального процесу з іноземної мови.

(конспект за підручником)

1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі.(стор. 223 - 226) 
2. Планування навчального процесу з іноземної мови. (стор. 232 - 238)